Sitta på första parkett

Tänk vad tiden går snabbt! Snart firar jag och min älskade Seat Leon ST Kombi från Möller bil i Västerås 1 år tillsammans ❤️. Igår blev det byte från dubbdäck till sommardäck och givetvis en lunchdate med dessa underbara människor. Kloka människor, har bara såna i mitt liv numera 😄. 

   

  

Igår trimmade jag Tore (FI SE UCH Kaspelix Square The Circle) som bor på foder hos Ingridh och han sköts perfekt! Helmer (S*Gulledej’s Kronos) gillar när vi trimmar och då vill han sitta på första parkett, det vill säga trimbordet 😻. Jag gick upp extra tidigt igår morse för att bada Sixten och Ture. Jag valde att stå i hallen och föna. Helmer gillar fönen i trimhuset men inte handfönen men igår hoppade han upp på bordet när jag fönade Sixten och så satt han där tittade 😊. 

  

Sen måste man vila, det tar på krafterna att jobba 😻. 

 

Tack Ingridh!

Lämna en kommentar