Bara dryga månaden kvar

Domarlistan till World Dog Show 2017 finns nu publicerad 😊. 


Skönt med lite lugna helger framöver och 2017 börjar med den här kursen med Mia Ejerstad som ser vi fram emot 😊.

Idag är det skogen och trimning som står på schemat. Det finns ingen risk att jag får långtråkigt 😄. Jag sorterar snabbt bort tjafs och annat som tar energi ifrån mig. Är det viktigt om 5 år, nej då går det bort direkt. Jag har inte tiden eller intresset för det som är negativt och framförallt har jag en annan inställning till vad jag vill ägna mig åt i livet. Som jag tänker blir det 😊. 


Snart börjar nya utställningsåret och då med MyDog med flera av våra vänner. Bara dryga månaden kvar 😊. Jag fick bild på vårt boende som är bokat till en av sommarens utställningar så det ser jag också fram emot. Lite minisemester samtidigt är inte helt fel 😊. 

Torstens vinnartitel från Norge är registrerad på hunddata nu 👍.

Tiden går så fort och strax är det jul 😊. Ser fram emot en lugn och skön julhelg. Hoppas inte allt för många fastnar i måsten och hetsen att visa upp en perfekt familjefasad. Njut av att vara frisk och lägg energin på det som är viktigt i livet 😊. 

Lämna en kommentar