Hur ska det bli sen

  

Det är skillnad på att bearbeta och älta. När folk börjar låta som en gammal skiva som hakat upp sig så vill man ta fram den här skylten. Varför inte skapa sin egen framtid. 

På tal om att skapa så har jag fått bilder på mitt nya buröverdrag 😊. Jag ska lägga upp bilder på det i bloggen när det är klart men så fint det blir. Det är inte alltid lätt att förmedla vad man vill ha. Hur ska någon annan förstå vilken bild jag har i huvudet men det är inga som helst problem. 

  

Hur ska det bli sen när man har två Birmor 😂. Färgen på Holger kan bli créme- eller blåmaskad men även blåtabbymaskad. Det beror på vilken kombination han blir från och så givetvis på moder natur 😻. En sak är säker han kommer bli lika älskad och bortskämd som Helmer (S*Gulledej’s Kronos). 

Ikväll skulle jag varit på utställningsmöte men förkylning satte stopp för det. Skönt i alla fall att allt fungerar även om man inte är på plats. Mitt motto är att ingen är oersättlig och det gäller framförallt mig själv 😊. 

Lämna en kommentar